我很喜歡這首歌,尤其是歌詞:

For all those times you stood by me 
For all the truth that you made me see 
For all the joy you brought to my life 
For all the wrong that you made right 
For every dream you made come true 
For all the love I found in you 
I'll be forever thankful, baby 
You're the one who held me up 
Never let me fall 
You're the one who saw me through, through it all 

You were my strength when I was weak 
You were my voice when I couldn't speak 
You were my eyes when I couldn't see 
You saw the best there was in me 
Lifted me up when I couldn't reach 
You gave me faith 'cause you believed 
I'm everything I am 
Because you loved me 

You gave me wings and made me fly 
You touched my hand, I could touch the sky 
I lost my faith , you gave it back to me 
You said no star was out of reach 
You stood by me and I stood tall 
I had your love, I had it all 
I'm grateful for each day you gave me 
Maybe I don't know that much 
But I know this much is true 
I was blessed because I was loved by you 

You were always there for me 
The tender wind that carried me 
A light in the dark shining your love into my life 
You've been my inspiration 
Through the lies you were the truth 
My world is a better place because of you

那些你在我身邊的時光 
那些你讓我看見的真相 
那些你使我的人生增添的喜悅 
那些你改正的錯誤 
那些你使之成真的夢想 
那些我在你身上找到的愛 
我永遠感謝你,寶貝 
你始終扶持著我 
從不讓我跌倒 
你是真正瞭解我的人,瞭解我的一切 

當我軟弱無力,你是我的力量 
當我無法言語,你是我的聲音 
當我看不見時,你是我的雙眼 
你看見了我心中的美好 
當我拿不到時,你將我高高舉起 
你給了我信心,因為你相信 
我有了一切 
因為你愛過我 

你給了我翅膀,使我飛翔 
你觸摸我的手,使我能碰到天空 
當我失去信心,你為我拾回 
你說沒有摘不到的星星 
你隨伺在側,讓我高高在上 
我擁有你的愛,擁有了一切 
我感激你賜給我的每一天 
也許我了解的不多 
但我明白這都是千真萬確的 
因為被你所愛,使我蒙受祝福 

你總是在我身旁 
像溫柔的風跟著我 
像黑暗中的光將愛射向我的生命 
你是我的靈感 
穿越重重謊言,你才是真理 
因為有你,我的世界才更美好

arrow
arrow
    全站熱搜

    快樂小藥師 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()